Рам Рампейдж е още по-добър за 2025 г., просто не в Америка
Увеличена мощност и нова версия
Все още без американска виза, Рам Рампейдж получава значими актуализации за 2025 г.
Този модел, произведен в Бразилия, получава по-мощен дизелов двигател. Обновлението на модела идва с нова версия Big Horn.
Нов 2.2-литров турбодизелов двигател заменя стария 2.0-литров: 30 к.с. повече и по-нисък разход на гориво
Сменен е старият 2.0-литров турбодизелов двигател с нов 2.2-литров. Новият двигател предоставя 200 конски сили и 450 Нютон метра въртящ момент, което му дава още 30 к.с. и 70 Нм. Все още използва деветстепенна автоматична трансмисия с 14% по-дълги обороти за по-нисък разход на гориво.
Вариант с нова версия Big Horn
За 2025 г. Рам пуска Big Horn версия в Бразилия. Тя е новата начална версия и идва само с дизеловия двигател. Досега Stellantis произвеждаха версията Big Horn в завода Гояна, Петнамбуко само за експорт.
Механична свързаност и платформа
Рампейдж се продава със задвижване 4x4 и деветстепенна автоматична трансмисия ZF. Платформата Small Wide 4x4 LWB го свързва с Jeep Compass и Alfa Romeo Tonale. Липсват потвърждения за производство в САЩ, въпреки че бе споменато от Рич Бойър, вице-президент на UAW.
„Вероятността да получим Рампейдж в САЩ е малка, като заводът в Белвидере, Илинойс е временно затворен.“
Допълнителни модели от Stellantis
Рампейдж не е единственият пикап на Stellantis, който не се предлага в САЩ. Това включва модели като Ram 1200, свързан с Peugeot Landtrek, и Fiat Toro-базиран Ram 1000. Много по-малкият модел Ram 700 се базира на Fiat Strada.