Omoda и JAECOO постигат рекордни продажби в Испания

Китайските автомобилни марки набира бърза популярност
Omoda и JAECOO затвърдиха своето присъствие на испанския автомобилен пазар само година след стартирането си. Двете китайски марки отбелязаха впечатляващ ръст в продажбите и приходите. Този успех се дължи на устойчиви иновации в продуктите, разрастваща се търговска мрежа и ангажиране към устойчива мобилност.
В рамките на 17 месеца, Omoda и JAECOO са продали 10,860 автомобила, заемайки 24-то и 29-то място по продажби в Испания. Това представлява увеличение от 398% спрямо предходния период. Прогнозите за оборот през 2025 година са за достигане на 700 милиона евро със стремежа да достигнат 1 милиард евро през 2026 година.
Нови модели и мултиенергийна стратегия
Компанията планира да представи четири нови модела в Испания, което включва JAECOO 5 и Omoda 7. Те ще предлагат бензинови, хибридни и електрически версии, укрепващи позицията им в различните сегменти на автомобилния пазар.
Omoda и JAECOO разполагат с мрежа от 90 търговски обекта в Испания с цел да увеличат броя на центровете до 100 до края на годината. Краткото време за доставка на резервни части и близката локация на търговските обекти допринасят за положителните отзиви и лоялността на клиентите.
Ново ръководство и бъдещи амбиции
Наскоро Франческо Колонезе беше назначен за вицепрезидент в Испания с отговорности за продажби, маркетинг и развиване на мрежата. Той планира да утвърди Omoda и JAECOO като водещи марки в устойчивата мобилност в Европа.
„Нашата амбиция е да предлагаме високо качество в устойчивото развитие и да укрепим търговската мрежа на Omoda и JAECOO“ — Франческо Колонезе.
Компаниите са решени да затвърдят трансформиращата си роля в автомобилния сектор с постоянно нарастващи иновации и успехи на пазара.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
