VW връща класическите дръжки на вратите при новите ID.Cross и ID.Polo

Шефер призна, че прибиращите се дръжки са "ужасна грешка"
Volkswagen променя стила си, за да отговори на желанията на масовия купувач. Най-видимият знак е завръщането на традиционните дръжки на вратите в концептите ID.Cross и ID.Polo. Решението идва на фона на забавени продажби на електромобили в Европа и САЩ.
„Хората очакват определена познатост с автомобила и марката, която купуват. Красиво е да имаш вкопани дръжки, но те се използват трудно. Затова новите ни коли ще имат истински дръжки и клиентите го оценяват.“ — Томас Шефер.
Шефер говори пред Deutsche Welle по време на IAA Mobility в Мюнхен. Той подчерта, че лесната употреба е по-важна от дизайн тенденциите.
Регулаторен натиск от Китай
Китайски регулатори обсъждат забрана на вградени дръжки след инциденти и сигнали за безопасност. Китайският пазар е огромен и може да повлияе на глобалните тенденции. Автомобилни анализатори очакват и други производители да преосмислят дизайна си.
Традиционните дръжки леко увеличават съпротивлението на въздуха. Инженерите на VW смятат, че по-доброто потребителско изживяване компенсира минималната загуба в ефективност. Концептът ID.Every1 все още показва вкопани дръжки, но бъдещите модели може да ги избегнат.
По-широкият преход към електромобили
„Крайният резултат е ясен. Въпросът е дали ще успеем до 2035 г. да стигнем нужния обхват и инфраструктура.“ — Томас Шефер.
VW остава убеден, че електромобилността е най-добрият избор за масовия потребител. Компанията обаче се съмнява дали зарядната мрежа ще нарасне достатъчно бързо. Възможно е част от моделите с ДВГ да останат на пазара и след 2035 г.
Концептите ID.Cross и ID.Polo бележат началото на нова дизайнерска посока. Марката ще продължи да лансира достъпни електромобили с познати функционалности. Следващите месеци ще покажат дали стратегията ще ускори продажбите на VW в ключовите региони.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
