Устойчивост и лукс в новото Volvo EX90
Новото Volvo EX90 е почти пред нас и всички разговори са за това как новият луксозен флагман на марката (предварително представен тук под формата на концептуалния автомобил Recharge, по-горе) ще „интерпретира отново лукса и благосъстоянието“.
Какво означава този маркетингов жаргон? Вместо изпечения орех и акра дъбена кожа, които традиционно определят лукса за марки като Cadillac и Rolls-Royce, Volvo поема по различен път. „Избрахме материали въз основа на нашите ценности“, казва Сесилия Старк, старши мениджър дизайн във Volvo Cars. „Тези решения оставят зад гърба си старомодния автомобилен лукс и изразяват нашите скандинавски основи. С Volvo EX90 ние приемаме благосъстоянието на клиента като отправна точка на дизайна.”
Казано по друг начин: това ново Volvo се надява да подчертае, че...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg