Тестваме офроудъра Torres
Torres е лъч на надеждата за производителя с ново име
Историята на един от най-старите корейски производители стартира през 1954 под името Dong-hwan Motor Workshop, която през 1963 г. се обединява с Dongbang Motor Co и новата компания стартира производство на пионера Jeep за американската армия, също така камиони и автобуси. През 1977 името става Dong-A Motor, после Keohwa, а през 1986 производителят е купен от бизнес групата SsangYong, откъдето получава и новото си наименование, с което го познаваме и днес. За сравнение, Hyundai Motor Company е основана през 1967 г. Новите собственици подписват договор за сътрудничество с Daimler-Benz, но отново през 1997 компанията сменя собствеността си. Поглъща я гигантския тогава концерн Daewoo Motors, който я продава само след 3 години, защото изпада в несъстоятелност.
Новият спасител е китайският колос SAIC,
който взима 51% от SsangYong Motor Company през 2004 г., а само 6 години по-късно новият кандидат за контролния пакет е индийската Mahindra & Mahindra. Но новите собственици не инвестират в бранда и започват да се трупат загуби, които водят до нови финансови проблеми през 2020 г. и две години по-късно се явява поредният нов кандидат за компанията – KG Group. Компанията оперира в химическата индустрия, стоманата, услугите и медиите, а новото име на SsangYong става KG Mobility. Все още върху моделите стои и старото лого, но тенденцията е за ребрандиране на всичко с новото съкращение KGM.
В края на тази финансова турболенция
на сцената идва KGM Torres, първият модел с новото име на компанията. Произвежда се от края на...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me