Тестваме BMW iX1
Изцяло електрическият автомобил е най-достъпният в гамата на BMW
BMW i3 бе произвеждан цели 9 години. Градският автомобил използва новаторското шаси от карбонов полимер и бе създаден изцяло като електрическа кола от самото начало. Това бе началото на електрическата офанзива на BMW. Първоначалното търсене бе умопомрачително силно, след това продажбите се забавиха, но за тези години успяха да се изтъргуват над 220 000 коли от модела. В момента това е една от най-търсените употребявани електрически коли у нас.
Спомням си преди 4 години, когато говорихме с представители на BMW за наследник неохотно споменаваха, че няма да има, но пък ще видим друг модел с близки размери. i3 е дълъг 3999 мм. Духовният наследник е новото поколение BMW X1 в електрически вариант. Този път iX1 не е самостоятелен модел, а част от избора, който клиента може да направи за задвижване за модела. По-дълъг е с цели 500 мм, което не е точно сходни размери, но както знаем, в автомобилната индустрия всичко нараства, а в този процес се отварят нови ниши. X1 стартира от 78 400 лв. във вариант sDrive18i, който едва ли някой ще си купи, а X1 xDrive23i струва 96 000 лв в базов вариант. iX1 от 108 000 лв., което е доста повече от i3, който се търгуваше за около 70 000 лв., когато се продаваше, макар с отстъпките цената да падаше доста. Разликата между ДВГ и електрическата версия обаче не е голяма, което е в стила на BMW.
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me