Така изглежда луксозната къща на Aston Martin в Токио

Проектът разширява присъствието на автомобилната марка в луксозния жилищен сектор на Азия
Името на Aston Martin обикновено се свързва със суперавтомобили, но последният им проект в Япония навлиза в сферата на луксозното жилищно строителство. Британската компания представи първата си къща в Япония, разположена в един от най-престижните квартали на Токио. Целта е да пренесат своите дизайнерски кодове и ексклузивност в жилищния сектор.
Тази резиденция, наречена N°001 Minami Aoyama, е дебют на Aston Martin в азиатския имотен пазар в сътрудничество с японската компания VIBROA Inc. Проектът се добавя към други подобни инициативи на марката в Маями и Рас ал Хайма, като по този начин разширява нейното присъствие и укрепва стратегията за диверсификация.
Архитектурно бижу в сърцето на Omotesandō
Разположена в коридора Omotesandō, къщата има обща площ от 724 квадратни метра, разпределени на четири нива плюс подземен етаж. Фасадата се отличава с използването на метални панели, които променят външния вид на къщата в зависимост от светлината, осигурявайки и уединение.
Вътрешната част отразява ясна инспирация от японски и британски дизайн. Материалите варират от тъмни тонове на долните нива до по-светли на горните, съчетани с домотични технологии и ръчно изработени детайли, подсилващи усещането за лукс. Главното стълбище, изработено от сгъната стомана, се вдъхновява от орнаментиката на оригами, а покривната тераса предлага градски отдих с изглед към Токио Тауър.
Автомобилите като централна тема
Една от най-интересните характеристики на къщата е изложбеният гараж, който представлява частна галерия за автомобили. Две паркоместа заемат специално място на партерния етаж и са отделени от главния салон с панел от стъкло, позволявайки наблюдение на автомобилите от различни точки на дома.
Регулируемото осветление и подбраните благородни материали, като черен вулканичен камък и специфична стомана, придават на помещението почти музейна атмосфера, където автомобилите се трансформират в ежедневни произведения на изкуството. Освен паркирането, сутеренът включва пространство за отдих и фитнес, напълно оборудвана фитнес зала, зала за вино, симулатор за голф и частен спа с вътрешна и външна сауна, насочени към създаването на ексклузивно преживяване за жителите.
Надежда за разширяване на пазара на маркови резиденции
Операцията се осъществява в момент, когато марковите резиденции увеличават своята популярност на различни международни пазари. За Aston Martin този проект в Япония е стратегически, тъй като засилва присъствието си в Азия след скорошното откриване на дилър в Гинза и предвижда възможности за бъдещи сътрудничества на пазари като Хонг Конг, Сингапур или Шанхай.
Иновационното смесване на британски и японски елементи в къщата демонстрира как Aston Martin адаптира своята ДНК към нови култури и начини на живот, без да изгуби същността си, характеризираща бренда повече от век. Дебютът на Aston Martin на японския имотен пазар символизира съюза между техните ценности на елегантност, новаторство и спортен дух в ексклузивна жилищна среда. С този проект британската компания потвърждава способността си да предлага уникални преживявания отвъд пътя, откривайки нови пътища за растеж в международния луксозен сектор.
Изображения: Aston Martin
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
