Stellantis призна пренебрегването на американския пазар
Stellantis ще търси реванш на американския пазар
Продажбите на Stellantis в САЩ намаляват с 15% през 2024 г. Това бележи шеста поредна година на спад, като компанията продължава да се бори с предизвикателства в оптимизацията на продажбите си в региона. Въпреки това, мениджърите на Jeep и Ram остават оптимистични относно перспективите за бъдещето.
През 2024 г. Stellantis успя да намали "непродаваемите" автомобили в САЩ с над 100,000 единици. Това бе постигнато чрез огромни отстъпки към клиентите – стратегия, която въпреки че е била финансово рискована, е описана от Филоза като необходима.
„Успяхме да постигнем тази резултати чрез предлагане на големи отстъпки на купувачите“ — Антонио Филоза, главен директор на Stellantis за Северна Америка.
Признаване и коригиране на грешки
Мениджмънтът на компанията открито призна, че компанията е извършила „много грешки“ през последните години. Директорът на Jeep в Северна Америка, Боб Бродердорф, споделя, че плановете за 2025 г. включват „много агресивни стратегии.“
По време на автомобилното изложение в Детройт, Филоза подчерта, че американският пазар е основна цел на компанията. Очаква се Stellantis да коригира операциите си в САЩ, след като бъдат обявени решенията на новата администрация на Доналд Тръмп.
Оптимистични перспективи за бъдещето
Тим Кунискис, директроът на RAM, заявява, че макар 2024 да е била „трудна година“, той е много уверен относно възможностите през 2025 г., подчертавайки необходимостта от баланс между обем и марж. Stellantis вижда в настъпващата година възможности за възстановяване и разтеж, фокусирайки се върху повишаване на пазарния си дял.
„Имаме много агресивни стратегии,“ — Боб Бродердорф, главен директор на Jeep за Северна Америка.
Компанията планира да положи големи усилия за възстановяване на пазарния си дял и оптимизация на бизнес операциите си през 2025 година.