Renault Group постигна ръст от почти 2% и над 1.15 милиона продажби през първата половина на 2024
Renault Group отчита успешна първа половина на 2024 година
Renault Group обяви, че през първата половина на 2024 година е постигнала ръст от 1.9%, достигайки 1 154 700 продадени автомобила в световен мащаб. Това е резултат от успешната стратегия на групата на европейския пазар.
Успехи в Европа
В Европа, Renault Group реализира 847 623 автомобила, което представлява увеличение от 6.7% спрямо същия период на миналата година. Това надхвърля общия ръст на европейския пазар, който е 5.5% за полугодието.
Глобални продажби на марката Renault
В световен мащаб, марката Renault записва 787 223 продажби, което е ръст от 2%. От тях, 573 149 са леки автомобили, а лекотоварните са 214 074, което представлява увеличение от 14.6%.
Ръст при Dacia
Продажбите на Dacia през първите шест месеца на 2024 година достигат 358 497 единици, което е ръст от 3.8% спрямо същия период на 2023 година. От тях, 354 357 са леки автомобили, а 4140 са търговски, което представлява увеличение от 44.6%. В Европа, продажбите на марката достигат 309 816, което е ръст от 4%.
Популярността на Dacia Sandero
Dacia Sandero продължава да бъде най-продаваният модел в Европа, с глобални продажби от 164 789 единици през първата половина на 2024 година, което представлява ръст от 18.5% спрямо същия период на 2023 година.
Постижения на Renault Korea Motors и Alpine
Подразделенията Renault Korea Motors и Alpine завършват първата половина на 2024 година с резултати от съответно 6260 (-48.7%) и 2720 (+47.2%) продадени автомобила.