Оплакванията срещу AI на Hertz нарастват бързо

Клиенти се изправят срещу новата AI система на Hertz за откриване на повреди
Наскоро новата AI система на Hertz за откриване на повреди привлече вниманието на клиентите, след като се появиха оплаквания за прекалена строгост при маркирането на незначителни или едва видими повреди. Освен това много потребители изразяват недоволство от невъзможността да се свържат с представители на компанията по време на процеса на оспорване.
Новата AI система на Hertz за откриване на повреди цели да намали човешките грешки, но клиенти твърдят, че системата отбелязва незначителни повреди, които не са видими. Въпреки твърденията на компанията, че само 3% от сканираните автомобили показват такова "изискваемо" увреждане, някои свидетелства сочат, че и по-малки щети биват регистрирани.
Липсата на човешка връзка
Клиенти също споделят, че им е трудно да комуникират проблеми с повредите с Hertz. Някои имат успех само след като се свържат чрез социални медии, което може би указва нуждата от подобрение в клиентската поддръжка на компанията.
Въпреки че автоматизацията може да реши някои проблеми, свързани с неправилни такси за повреди, тя също така повдига въпроса за ефективността на комуникацията с клиентите. Hertz работи върху подобряване на процеса чрез предоставяне на контакти с човешки представители при ескалирани случаи.
„Невъзможно е да се свържа с никого. Някой успял ли е да се бори с този AI бот? Не виждам нищо, но ме таксуват $180.“ — разказ от Reddit.
Hertz се сблъсква с предизвикателства по време на въвеждането на своята AI система. Докато технологията има потенциал да подобри процесите по отчитане на повреди, комуникацията с клиентите трябва да бъде засилена, за да се избегнат негативни реакции.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
