Ола Келениус за амбициите на Mercedes в ерата на електрическите превозни средства
Визията на Mercedes за електрическия дизайн от 2026 г.
От 2026 г. електрическите модели на Mercedes ще добият класическия дизайн, характерен за легендарната марка. В интервю, шефът на компанията Ола Келениус разкрива облика на бъдещото развитие на Mercedes.
Стратегия за ефективност и лукс
„Марката Mercedes процъфтява благодарение на своя ексклузивен характер, предлагайки нещо специално: висококачествени материали, изключителен дизайн и най-високи стандарти за качество и безопасност.“
Келениус уверява почитателите, че, освен целта си да направят компанията по-ефективна икономически, Mercedes ще работи и върху подобряването на клиентското изживяване.
Преглед на имената и дизайна
Mercedes планира да се откаже от означението EQ и да се върне към класически имена като C-, E- и S-класа. Като част от този план, се очаква нов дизайнерски език при електромобилите в съчетание с традиционен облик.
Нови кампании и реклама
„С кампанията „Because it’s a Mercedes-Benz“ ние подчертаваме детайлите, характеристиките и иновациите, върху които Mercedes-Benz стъпва.“
Наследството на Mercedes и бъдещето
Mercedes-Benz вече близо 140 години предлага отличаващи се иновации в областта на безопасност, качество и дизайн, затвърждаващи същността на марката.