Mitsubishi разширява гамата си в Европа с повече модели на Renault

Нови стратегии за съвместна работа с Renault засилват позицията на Mitsubishi на европейския пазар
Mitsubishi Motors Corporation усилва своето присъствие на европейския пазар. Това се осъществява посредством глобална стратегия, която използва алианса с Renault. Целта е значително увеличение на обема на продажбите в региона, като към гамата се добавят няколко модела, разработени на платформите на Renault. Това отразява все по-тясната синергия между двете компании.
Регионалният директор на Mitsubishi за Европа, Франк Крол, потвърди, че целта е продаване на между 75,000 и 80,000 единици годишно на континента. Това би означавало значителен ръст от 20% до 30% спрямо регистрациите за 2024 г. Въпреки че не е зададен конкретен времеви хоризонт за постигане на този ръст, Крол детайлизира план за продуктите, който го прави възможен.
„Нашата цел е да постигнем 20%-30% ръст в продажбите.“
Новите модели и тяхната стратегия
В последните години Mitsubishi вече се е доверила на технологията на Renault, за да лансира свои версии на модели като Colt, ASX и новият Grandis. Тази философия има за цел да оптимизира времето и разходите за разработка, което позволява на Mitsubishi да представя конкурентни продукти.
Новият план включва стартирането на два нови модела, създадени под същата философия на сътрудничество. Първият от тях, SUV моделът Grandis, ще бъде представен тази година и ще се произвежда в Испания. След него идва обновеното Eclipse Cross, базирано на Renault
Ориентирана стратегия към Европа
Амбицията на Mitsubishi да укрепи позицията си на европейския пазар се подкрепя от сътрудничеството с Renault. Този подход позволява бърза реакция на нарастващите нужди на европейските клиенти, които търсят електрифицирани и ефективни модели.
Всичко това е част от стратегията за увеличаване на пазарния дял на Mitsubishi в Европа. Със съвременни модели, съчетаващи японския опит с френската инженерна мисъл, Mitsubishi се стреми към успех на континента.
С тази нова продуктова офанзива, Mitsubishi се стреми към напредък в продажбите, като се основава на утвърдени модели и адаптирани към новите изисквания на сектора. Алиансът между двете компании ще покаже резултатите си с времето.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
