Mercedes преоткри G-клас, най-забавната версия е електрическа
Тестваме на тежък офроуд Mercedes-Benz G 580 с EQ Technology, минаване през дълбок гьол, дрифт на кал и завъртане на 360 градуса.
За 23 години кариера като автомобилен журналист никога не съм присъствал на тест, в който да няма какво още да пожелая, освен той да продължи вечно. Караме обновения дизелов Mercedes-Benz G450 d в красивия Лангедок в Южна Франция – регион, тясно свързан с българската история и катарите, които са богомили. След масовото им изтребване по време на Албигойския поход през 13-и век, сега в демократични времена местните се гордеят с историята на „чистите“ и върху всяка листовка и табела е сложено лого – Страна на катарите. Преди да се качим на дизела, на летището имаме избор от класически автомобили, с които да се придвижим до първия хотел в програмата. Сред тях е последният V12 в G-клас – G65 AMG, за него ще пуснем отделен материал, защото заслужава много повече от няколко реда. Следващата класиха избирам да е първото поколение – 280 GE Rally. Създаден през 1979 г. като проект за военна машина за армията на Иран, Mercedes обединява сили със Steyr, а колата се предлага чак до новия век под името Puch. На същата база Mercedes Франция създава състезателна кола за рали Париж-Дакар, където печели Джаки Икс с навигатор Клод Брасьор. За тази кола също ще пуснем отделен материал, защото и тя заслужава.
На следващия ден ни очаква най-тежкият офроуд полигон, на който съм подлагал кола на международен и национален тест. Шато Латур предлага уникална концепция от различни видове офроуд трасета с електрическия G580 EQ и бензиновия G500, също бърза конфигурация, където караме и AMG версията на пълна газ, колкото ти стиска.
Сред всички версии обаче в една изпъкват инженерни решения и
двата най-забавни бутона в света
на серийните коли. G580 EQ е по-бърз от...
Последвайте ни за още актуални новини в Google News
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me