известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Кои автомобилни производители са спрели да рекламират в Twitter на Илон Мъск?

Екип MyVe
Екип MyVe
16:50 | 13.11.2022
Време за четене: 01:35 мин.
Кои автомобилни производители са спрели да рекламират в Twitter на Илон Мъск?

Ако не сте били в социалните медии през последния месец или нещо повече, поздравления! Но също така може да сте пропуснали някои доста големи новини. Главният изпълнителен директор на Tesla и постоянен магнит за спорове Илон Мъск завърши закупуването на Twitter за 44 милиарда долара и веднага започна да прави промени, които повдигнаха вежди. В допълнение към уволнението на хиляди служители без много предупреждение, той също се занимаваше със системата за проверка на Twitter, която обърка потребителите и доведе до необуздано представяне на марки, забележителни хора и дори самия Мъск.

Излишно е да казвам, че производителите на автомобили започват да гледат на текущия пейзаж на Twitter в различна светлина. Докато преди това платформата за социални медии се възприемаше като средство от най-високо ниво за достигане до клиенти, някои автомобилни производители се въздържат от харченето на рекламни долари, докато прахът се уталожи, предполагайки, че Twitter не падне напълно.

В момента има най-малко четири големи автомобилни марки, които официално са спрели да рекламират в Twitter временно....

Прочетете цялата статия на следния линк:   https://autozona.bg

Споделете статията в: