известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Kalmar 9x9: ретро Porsche 959 с двойно повече конски сили

Екип MyVe
Екип MyVe
19:34 | 16.08.2024
Време за четене: 03:07 мин.
Kalmar 9x9: ретро Porsche 959 с двойно повече конски сили

Премиера на Kalmar 9x9 по време на Monterey Car Week

Kalmar 9x9 направи своята глобална премиера на The Quail по време на Monterey Car Week. С каросерия от карбон, напомняща Porsche 959, но с двигател от 930 конски сили на задната ос. Kalmar ще предлага автомобила в три нива на оборудване, като доставките за клиенти ще започнат през юли 2025 г.

Вдъхновение от Porsche 959

Kalmar Automotive не споменава Porsche в своето съобщение за зеления автомобил. Въпреки това, не е трудно да се направи връзка между двете марки. Изправената стойка, наклоненият покрив, голямото плоско задно крило и името 9x9 ясно показват вдъхновение от Porsche 959. Дали ще оправдае това име, остава да видим. Kalmar Automotive има опит в състезанията, като през последните години е тествала 9x9 на своите Porsche състезателни автомобили в Льо Ман.

Технически характеристики на Kalmar 9x9

Kalmar 9x9 е оборудван с 930-конски сили турбокомпресорен плосък шестцилиндров двигател, който изпраща мощност към всички четири колела чрез двусъединителна трансмисия. Kalmar ще предлага и версия 9x9 Sport с 650 конски сили и седемстепенна ръчна скоростна кутия. За любителите на леките автомобили, 9x9 Leichtbau ще бъде наличен с шестстепенна ръчна скоростна кутия и атмосферен 4.0-литров двигател, задвижващ само задните колела.

Дизайн и аеродинамика

Всички версии на 9x9 са с пълна карбонова каросерия, върху специално разработено окачване с двойни носачи и адаптивни амортисьори, както и задно управление. Спирачките са с 3D-принтирани титанови апарати и керамични дискове, монтирани зад магнезиеви джанти. Особено внимание е отделено на аеродинамиката, за да се постигне баланс между ретро стил и достатъчно притискаща сила за състезателна писта.

Интериор и удобства

Вътре, Kalmar 9x9 предлага място за двама души и минимални удобства. Основната цел на автомобила е да създаде епично шофьорско изживяване, без инфоразвлекателна система или радио. Има LCD екрани за дисплея на водача и скрита ролка клетка, интегрирана в кокпита. Присъстват също системи за стабилност и контрол на сцеплението.

Kalmar Automotive не споменава цената или производствените планове, но компанията се надява да започне доставките за клиенти през юли 2025 г.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: