известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Jota Sport става заводският отбор на Cadillac в Световния шампионат по издръжливост

Екип MyVe
Екип MyVe
22:08 | 07.08.2024
Време за четене: 02:42 мин.
Jota Sport става заводският отбор на Cadillac в Световния шампионат по издръжливост

Cadillac ще участва в Световния шампионат по издръжливост с два автомобила

Cadillac в момента участва със собствен отбор в FIA World Endurance Championship, състезавайки се с един V-Series.R LMDh състезателен автомобил в премиум клас Hypercar. От следващата година, обаче, Cadillac ще се състезава заедно с британския отбор Jota Sport и ще участва с два автомобила, обяви производителят във вторник. Отборът ще се състезава под името Cadillac Hertz Team Jota.

Състезатели за новия отбор

Все още не са определени състезателите за новия отбор Cadillac Hertz Team Jota. Jota Sport в момента участва в Световния шампионат по издръжливост като клиентски отбор на Porsche, състезавайки се с два Porsche 963 LMDh състезателни автомобила. Отборът постигна победа в третия кръг, проведен в Белгия, и завърши на второ място в откриващия кръг на сезона в Катар.

Изказване на основателя на Jota Sport

„Jota винаги е стремяла да стане производствен отбор, така че сътрудничеството с Cadillac е реализация на тази цел,“ каза Сам Хигнет, основател на Jota Sport, в изявление. „След като сме се състезавали срещу Cadillac V-Series.R през последните два сезона, сме изпитали колко конкурентен е този автомобил и сме истински почетени да бъдем натоварени със задачата да го представяме от 2025 г.“

Cadillac в IMSA SportsCar Championship

Cadillac също участва с V-Series.R LMDh в премиум клас GTP на IMSA SportsCar Championship. Производителят планира да обяви своята програма за 2025 г. в GTP по-късно.

Технически характеристики на V-Series.R LMDh

V-Series.R LMDh е третото поколение прототипни състезателни автомобили на Cadillac и първият хибриден състезателен автомобил на производителя. Той разполага с шаси от италианската Dallara, един от четирите доставчици на шасита за LMDh автомобили, и използва 5.5-литров V-8 двигател като вътрешно горивен компонент на своя хибриден задвижващ механизъм. Според правилата на LMDh, комбинираната мощност на задвижващия механизъм не трябва да надвишава 670 к.с. в даден момент.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: