Dodge търси 'Badassadors', за да промотира автомобилите си
Нова инициатива за привличане на автомобилни ентусиасти
Помните ли позицията на Dodge за "Chief Donut Maker" от 2022 г.? Изглежда, че автомобилният производител отново търси нетрадиционни представители с нова програма "Badassador".
„Ние продължаваме да разширяваме границите на представянето и търсим посланици на марката, които също са готови да разтърсят статуквото,“ заяви главният изпълнителен директор на Dodge Мат МакАлиър. „Ако Dodge не разширява границите, ако Dodge не прави хората неудобни, ние не бихме били Dodge. Това са именно посланиците, които търси марката: ентусиасти, които ще се откроят и ще осветят следващото поколение на Dodge.".
Какво точно прави един Badassador?
Според Dodge, тези лица ще получат специален достъп до превозни средства за създаване на уникално съдържание. Те ще посещават събития, където техните "badassery" умения ще бъдат изцедени на максимум. Те ще бъдат представени в социалните медийни канали на Dodge и ще интервюират всички от ръководители до знаменитости. И те ще получат различни рекламни материали от Dodge за техните усилия.
Промените в гамата на Dodge
Разбира се, нещата са се променили малко от дните на Chief Donut Maker. Донътите вече не се правят лесно с настоящата гама на Dodge. Моделът Hornet е пъргав с 288 конски сили в R/T настройка, но хибридната му система с четири задвижващи колела просто не позволява "хулигански" изяви. Durango остава като последен дом за компресорния V-8 мотор Hellcat, но също така разполага със сцепление на всички колела и липсва режим за "burnout". След това идва новият Charger Daytona, който има режим за дрифт и донъти, но не може да направи "burnout". Поне не все още.