Xiaomi увеличава продажбите на електромобили в Китай, изпреварвайки германските марки

Xiaomi представя себе си като водещ фактор на пазара на EV
Xiaomi, известна като една от най-големите компании за електроника в Китай, насочи усилията си към производството на електромобили. Въпреки по-силната конкуренция от немските марки като Mercedes-Benz и Porsche, Xiaomi намери своя начин да изгради стабилно присъствие в Китай.
Разрастващи се амбиции
От пускането на първия си електромобил, SU7, Xiaomi насочва вниманието си към разширяване на обхвата си. През следващите години компанията планира да излезе на световния пазар. Това е част от стратегията за съживяване на марката на глобално ниво.
С плановете си за продажба на 350,000 електромобили в Китай, Xiaomi може да надмине общо по продажби германски марки като Volkswagen и BMW. Тези цели са възможни благодарение на успеха на SU7 и очакванията за новия модел YU7, който ще започне да се доставя през лятото.
Глобална перспектива
Според президента на компанията Уилям Лу, Xiaomi има намерение да разшири операциите си извън Китай в рамките на следващите няколко години, което би могло да промени позицията на компанията на международната сцена. Пускането на модела YU7 също така потенциално ще определи успеха на марката на глобалния пазар.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
