Toyota се събужда, за да открие, че светът се е променил
В продължение на повече от десетилетие Toyota е образец за придържане към изпитания и верен манталитет, въпреки променящата се среда трябва да останеш верен на курса. Този манталитет заразява много зрели компании, които вярват, че тъй като днес са доминиращи играчи на пазара, те ще продължат да бъдат доминиращи играчи на пазара в бъдеще. Някои други компании, които са попаднали в същия капан, са Nokia, Kodak, Polaroid, Xerox, IBM и Lucent.
Доскоро Toyota следваше примера на Акио Тойода, внук на основателя, който се придържаше много към философията „Ако не е счупено, не го поправяй“. Тогава през януари Тойода-сан се оттегли в полза на Коджи Сато. Отначало Сато издаваше всички необходими признаци за почитане на своя предшественик и запазване на вярванията си, но докато Тойода избледнява в огледалото за обратно виждане, Toyota под ръководството на Сото започва да показва признаци на пробуждане от дългогодишното си убеждение, че това, от което се нуждае светът сега е хибриди, хибриди и още хибриди.
Последното поколение Toyota Prius беше...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg