Toyota обмисля производство на малък пикап за съперничество с Maverick в САЩ

Интерес към малките пикапи расте, а Toyota може да се присъедини към пазара
Компактните пикапи са в подем. Ford Maverick и Hyundai Santa Cruz се разпродават бързо, а стартъпът Slate Auto привлича голям интерес със своя малък електрически пикап. Сега изглежда, че Toyota също обмисля да влезе в този сегмент.
„Разглеждаме възможностите“, заявява Марк Темплин, оперативен директор на Toyota в САЩ пред Bloomberg.
„Можем да имаме успех в този сегмент“, казва Купър Ериксен, старши вицепрезидент по планиране и стратегия в Toyota Северна Америка. „Въпросът е само кога да започнем.“
По-големите пикапи все още доминират продажбите, но нарастващите им цени карат потребителите да търсят по-достъпни и ефективни варианти. Ford продаде 131,142 Maverick-а през 2024 г., увеличение с близо 40% в сравнение с предходната година.
От Toyota вярват, че компактният сегмент е възможност за привличане на бюджетно ориентирани клиенти, които не искат или нямат възможност да плащат 42,000 долара за нова Tundra. С известната си надеждност, Toyota има голям потенциал да се наложи.
Toyota има история с малките пикапи. През 2023 г. беше представен Hilux Champ за международни пазари — прост и функционален пикап с начална цена от 13,000 долара. Но малък пикап за САЩ вероятно ще бъде различен.
С постоянно растящото търсене на малки, функционални превозни средства, Toyota би било разумно да навлезе в този сегмент възможно най-скоро.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
