Тестваме Porsche Taycan
Дори базовият модел има повече пъргавост и перфектно управление от почти всичко на пазара
75 години след революцията на Фери Порше, компанията му тръгна по нов и непознат път. Присъствах на строежа на новите мощности във фабриката на Porsche в Щутгарт Цуфенхаузен, които по план трябваше да приютят нов модел към 911 и 718. Това е мястото, където е сглобяван пионера 356, тухлената сграда, в която се е помещавал офиса на Фердинанд Порше още стои, но за нужните да новия конвейер, Porsche построи нови халета, 5 етажа над земята, което е ограничение на кметството и още 3 надолу. Тогава още Taycan бе още в концептуална форма, а месеци по-късно
успях да си поговоря с Марк Уебър за проекта
Австралийският пилот и кошмар за Себастиан Фетел бе пестелив на думи, все пак световната премиера предстоеше, но с плам разказваше за мигновеното ускорение и приятно управление с доста дълги стинтове обиколки на пистата. Това е вероятно първият в света електрически автомобил, роден на пистата, а не просто създаден, за да осигури електрическа мобилност за собствениците си.
Още тогава в Porsche неохотно заявиха, че
ще правят ДВГ докато легално им позволят,
а първият им модел на ток трябва да бъде с...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me