Тестваме обновения Volvo C40 Rechage
Задно задвижване за базовата версия и нова батерия
Отвън Volvo C40 Rechage може да ви изглежда идентично како автомобила досега, но всъщност е нова кола. Най-важните елементи за електрически модел са подменени, задвижването на базовата версия вече не е с предно, а задно, батерията е изцяло нова, салонът е напълно вегански. В прес информацията за C40 Recharge и братчето XC40 Recharge се набляга, че обновлението дава отговор на двата основни въпроса – „колко минава с едно зареждане“ и „колко време отнема зареждането“, но тук в България имаме и още един – „за колко ускорява от 0 до 100 км/ч“? Ще питате кому е нужно ли това? Volvo се славят като производители на най-безопасните коли в света, но не и най-емоционалните. Е, това отдавна не е така, а топ версиите в гамата отдавна за спортни и забавни. Решихме да проверим и дали Volvo C40 Rechage може да усмихва, освен да спасява света.
По заводски данни ускорението от 0 до 100 км/ч е 4,7 сек
Изправяме се срещу други медии в теста, екипирани сме с RaceBox, драг трасето е на правата на писта Дракон. Отсечката не е 400 м, а наполовина, но това е достатъчно за развиване на над 150 км/ч. Автомобилите са напълно идентични – версия с два мотора Volvo C40 Recharge 82 kWh AWD Twin Motor с 408 к.с. Максималният въртящ момент е цели 670 Нм. Гумите обаче са различни, нашата е екипирана със зимни, другите имат всесезонни, има и летни, които би трябвало да дават повече предимство на пистата при температура над 20 градуса. Джантите са нови, това реално е единствената промяна отвън във фейслифта. Дизайнът им е нов и подобрява преминаването на въздушната струя, а оттам ефективността.
Стартираме първи и получаваме опция за пробен старт. Volvo C40 Recharge няма launch control, но спокойно...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me