Тестваме новото BMW M2
Дизайнът е радикално различен и нетипичен, шумът е доста по-тих, но управлението е точно каквото го очаквате
Това е единствената останала в гамата М кола, която е единствено със задно задвижване. След като дори М3 и М4 паднаха в битка, ако сте пурист, М2 е единственото предложение от М отдела. Но друг остава въпроса дали харкхор феновете на BMW ще харесат новия дизайн на модела, който е напълно по-различен от всичко досега. Дори стандартната Серия 2 предлага доста нетипични и нестандартни форми на фаровете и предната част, а М2 продължава с експедицията в Тера Инкогнита с огромни раздувки около колелата и в броните. Подобно на фейслифта на Х7 и новата Серия 7, на живо автомобилът изглежда малко по-различно. Постепенно започвате да свиквате с нестандартните форми, които първоначално може да определите като афтърмаркет.
Дизайнът
Но всичко приключва, когато седнете вътре, в стил Ги дьо Мопасан и критиката му срещу дизайна на Айфеловата кула. Стартирате мотора и заиграват 460 к.с. от редовия шестак. Двигателят е същият като в предшественика, създаден от М отдела и екипиран с 8-степенна кутия Steptronic с Drivelogic, интересното тук, е че като опция има и механична кутия. Лостът е идентичен като с останалите кутии на М колите, чукате леко в дясно и подавате газ. Има бутон за подсилване на звука от накрайниците на ауспусите, но тук звукът е доста под този на предшественика или CS модела му. Вероятно собствениците на колата ще поръчват афтърмаркет гърнета от специалисти като Akrapovic.
Техниката
На двата червени бутона на волана може да настройвате предпочитани комбинации за...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me