Тестваме новия Volkswagen Amarok
Братът на Ford Ranger има отличителен дизайн отвън и отвътре като типичен Volkswagen
Първото поколение Volkswagen Amarok пристигна през 2010 г. с производство в Аржентина и Хановер. Компанията използва рали Дакар, тогава все още в Латинска Америка, за промотирането му, все още компанията бе в спорта и състезателната кола печелеше състезания наред, а съпорт автомобили Amarok обслужваха екипа и организаторите. За новото поколение бе взето решение да се използват връзките с Ford в лекотоварната сфера и новият Ranger, произвеждан в Южна Африка, стана донор на Amarok.
Очаквате автомобил със сменена емблема,
но Volkswagen с гордост показват колко много са разликите по отношение на дизайна отвън и отвътре.
Вече карахме Ford Ranger Raptor и честно казано останахме възхитени от способностите му. Макар базата да е една, между двете машини има огромна разлика. Най-вече в окачването и двигателя. За разлика от бензиновия V6 в Raptor, тук има 3,0-литров дизел с 241 к.с. Предлага се и 2,0 дизел, но за момента няма нито един поръчан подобен автомобил. Колата има перманентно задвижване на 4-те колела 4MOTION и 10-степенна автоматична скоростна кутия.
Тръгваме към Бургас, задачата ни е да достигнем Маслен нос, след което Акра и античната крепост. В разгара на...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me