известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Тестваме Mazda CX-60 до приказните Родопи

Екип MyVe
Екип MyVe
13:58 | 10.10.2023
Време за четене: 01:52 мин.
Тестваме Mazda CX-60 до приказните Родопи

3,3-литров редови шестак, в ерата на намаляване на работния обем, Mazda го увеличава

По време на представянето си, Mazda CX-60 направи две премиери за компанията. Първият плъг-ин и също изцяло нов 3,3-литров 6-цилиндров дизелов e-Skyactiv D. Вече тествахме хибрида, който е най-скъпият модел на Mazda в историята. Цената на най-високото ниво Takumi е 120 000 лв, същото при

дизелът във вариант 4х4 струва 112 700 лв

И така, разликата не е много малка, но двата автомобила макар от един модел имат коренно различна цел и употреба. Докато хибридът е подходящ за хора, които ценят екологията и ще правят всичко възможно, за да го карат камо на ток, но от време на време ще пътуват надалеч, при дизелът отмятането на пробег е всекидневие. И собствениците едва ли са служители в Грийнпийс, но могат много добре да си направят сметката, взимайки SUV с всички възможни функции, които можете да се сетите, на доста по-добра цена от германските конкуренти.

Във време, в което цялата индустрия намалява работните обеми на моторите си, Mazda отказва да участва и дори ги увеличава. Защото може. 3,3-литровият редови шестак има версия с 200 к.с. с две задвижващи колела и 254 к.с. с 4х4. Моторът има

мека хибридна система 48V,

която помага при изпреварване, за ...

Прочетете цялата статия на следния линк:   https://eurica.me

Споделете статията в: