Тестваме Mazda CX-60 до приказните Родопи
3,3-литров редови шестак, в ерата на намаляване на работния обем, Mazda го увеличава
По време на представянето си, Mazda CX-60 направи две премиери за компанията. Първият плъг-ин и също изцяло нов 3,3-литров 6-цилиндров дизелов e-Skyactiv D. Вече тествахме хибрида, който е най-скъпият модел на Mazda в историята. Цената на най-високото ниво Takumi е 120 000 лв, същото при
дизелът във вариант 4х4 струва 112 700 лв
И така, разликата не е много малка, но двата автомобила макар от един модел имат коренно различна цел и употреба. Докато хибридът е подходящ за хора, които ценят екологията и ще правят всичко възможно, за да го карат камо на ток, но от време на време ще пътуват надалеч, при дизелът отмятането на пробег е всекидневие. И собствениците едва ли са служители в Грийнпийс, но могат много добре да си направят сметката, взимайки SUV с всички възможни функции, които можете да се сетите, на доста по-добра цена от германските конкуренти.
Във време, в което цялата индустрия намалява работните обеми на моторите си, Mazda отказва да участва и дори ги увеличава. Защото може. 3,3-литровият редови шестак има версия с 200 к.с. с две задвижващи колела и 254 к.с. с 4х4. Моторът има
мека хибридна система 48V,
която помага при изпреварване, за ...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me