Тест драйв: Subaru Outback - когато комфортът е на почит
Подобрени офроуд възможности, допълнителни системи за сигурност, включително и нови за марката, по-високо ниво на комфорт и още варианти за персонализация. Това предлага новото Subaru Outback, което имах възможността да тествам неотдавна (видео тест драйв на модела вижте тук).
С дължината си от 4.87 метра шестото поколение на Subaru Outback се позиционира между Forester, насочен към по-сериозният офроуд и по-градският модел XV.
ПОЗНАТИ ДОБРОДЕТЕЛИ
В сравнение с предшественика клиренсът е повишен с 1.3 см до 21.3 см. Промените преден и заден надвес позволяват ъгълът на атака да е 19.7 градуса, а на оттегляне да е 22.6 градуса. Като цяло това подобрява възможностите на автомобила извън пътя.
Естествено, задвижването е Symmetrical All Wheel Drive, а двигателят боксер - в случая 2.5-литров бензинов с мощност 169 конски сили и 252 Нм максимален въртящ момент. Скоростната кутия е Lineartronic вариаторна, която имитира 8 вместо 7 предавки.
Салонът приветства с лукс и качествена изработка. Нов е централният дисплей с размер 11.6 инча, боравеното, с който е лесно и интуитивно.
Минималният багажен обем е 522 литра, а максималният 1822 литра.
ЦАРЯТ НА СПОКОЙНОТО КАРАНЕ
На пътя Outback демонстрира изключително високо ниво на комфорт. Двигателят работи тихо и рафинирано, докато не бъде настъпен, тогава звучи доста измъчено, без ръмженето да има пряка връзка с темпа на ускоряване.
По книжка спринтът до 100 км/ч става за 10.2 секунди, но субективното усещане, е че нещата се случват по-бавно. Средният разход на гориво според производителят е 8.1 л/100 км., но в реални условия трудно пада под 10 на сто.
Подобрения има в обезшумяването и комфортът на борда. Изненадващо комфортното комби стои добре и на път със завои.
Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://blogomobil.com/