Тест драйв: Dacia Spring и зимата
Dacia Spring е на пазара малко повече от две години. Към онзи момент, а и сега, това остава най-евтината пълноцена кола на ток в България.
Повод отново да му обърнем внимание е пускането на специалната версия Extreme и лансирането на нов, по-мощен електромотор.
Компактен и предимно за градска употреба
Не на последно място, тествахме и как се представя Spring при зимни условия, които са най-предизвикателните за колите на ток. и възможността лично да се убедя как и понася зимата. Електромобилът е дълъг 3.73 м, широка 1.62 м, висока 1.51 м. и има междуосие 2.42 м. Просветът е 15 см, което за българските градове си е плюс. Предвид тези размери, а и пробегът от под 200 км., е ясно, че това е кола, създадена основно за градска и крайградска употреба.
Отличителните белези на версията Extreme
Отвън версията Extreme се отличава по меднокафявите елементи върху покривните релси, страничните огледала, джантите, Dacia логото на вратата на багажника и лайсни под фаровете. Освен това имаме и декоративни елементи с топографски дизайн върху предните врати и в долната част на вратите между калниците.
С изпълнението Extreme Dacia Spring започва да се предлага и с електромотор с мощност...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://blogomobil.com
Последвайте ни за още актуални новини в Google News