известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Тест драйв: Ако ще е Jazz, нека да е Crosstar

Екип MyVe
Екип MyVe
12:04 | 13.08.2021
Време за четене: 03:35 мин.
Тест драйв: Ако ще е Jazz, нека да е Crosstar

Honda Jazz вече не е нов модел, като видеоревю на автомобила можете да намерите и в нашия Youtube канал. Повод да му обърна внимание отново е възможността да тествам неговата оф-роуд версия Crosstar. Тя се отличава с подсиленото SUV излъчване, постигнато с добавянето на защитни елементи по арките на калниците и праговете, различните брони и радиаторна решетка.

 

В допълнение покривът може да е черен. Излъчването не е само поза, като просветът е увеличен с 1.6 см от 13.6 на 15.2 сантиметра. Задвижването обаче остава само на предните колела. Honda Jazz Crosstar e дълга 4.09 метра, или с 5 см. повече от стандартния модел. Причината е в по-масивните предни и задна брони.

Салонът е просторен, практичен, светъл и ергономичен, оформен по идентичен начин с този на класическия Jazz. Единствено аудиосистемата серийно е с повече говорители и допълнителен бас.

 

САЛОН ЗА ПРИМЕР

Правят впечатление поставките за чаши в двата края на арматурното табло, наличието на втора жабка над основната и запазените класически врътки за настройките на вентилацията. Приборното табло е заменено от седем инчов екран, на който се извеждат показанията на бордовия компютър.

Воланът е удобен с минимум на брой бутони. Предните и задните седалки са по-комфортни от на предшественика. Материалите, използвани в салона не са луксозни, но изглеждат добре, а сглобката е без забележки.

Отзад в Honda Jazz Crosstar пространството пред коленете е най-голямото не само в сегмента на компактните модели, но и по-щедро от значително по-големи автомобили. Ширината обаче не е достатъчна, за да пътуват комфортно трима възрастни. Двама обаче се чувстват отлично.

От Honda запазват патентованата система Magic Seat, която позволява долната част на разделената в съотношение две към едно задна седалка да се вдига като в киносалон. Това е удобно при транспортиране на високи товари - саксия с фикус, да речем.

ЛЕКО НАМАЛЯЛ БАГАЖЕН ОБЕМ

Достъпът до салон е максимално улеснен от широкия отвор на вратите. Багажникът е с капацитет 298 литра, което е с 62 литра по-малко от предшественика. Причината е монтирането на литиево йонна батерия под неговото дъно, която обслужва хибридната система. Тук е моментът да се спомене, че както Jazz, така и Jazz Crosstar се предлагат само като хибриди. Иначе товарният ръб е разположен удобно ниско - на 62 см. от земята, багажникът е с правилна форма, а максималният му обем е 1199 литра, което е отличен показател за сегмента.

Вече зад волана прави впечатление високата позиция на седене. Видимостта напред и настрани е отлична, заради тънките колони на предното стъкло. Те са с дебелина 5.5 вместо 11.6 сантиметра, като така зрителното поле се увеличава от 69 на 90 градуса.

Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://blogomobil.com/

Споделете статията в: