Tesla решава да премахне фабричното облепяне на Cybertruck
Tesla променя плановете за Cybertruck
Tesla премахна възможността за добавяне на фабрично нанесено фолио към Cybertruck. Първоначално клиентите можеха да избират между сатенено черно или бяло фолио за допълнителни 6000 долара. Причините за това решение включват потенциално ниско търсене и проблеми във веригата за доставки.
Структура и защита
Каросерията от неръждаема стомана на Cybertruck е ключов елемент, предлагащ защита срещу драскотини и вдлъбнатини. Но премахването на фабричната опция за облепяне ограничaва индивидуализацията.
Предизвикателства и бъдеще
Tesla продължава да усъвършенства производството на Cybertruck, срещайки доставки предизвикателства. В бъдеще може да видим нови опции за персонализация. Засега клиентите трябва да разчитат на решения от вторичния пазар за персонализация на Cybertruck.
„Персонализирането е ключът към разпознаваемост на марката.“