Stellantis призна, че работи под потенциала си
Съкращаване на доставки и спад на приходи
Stellantis отчита значителни предизвикателства през третото тримесечие, с 20% намаление на доставките на автомобили. Това води до 27% спад на приходите, съобщава Motor1. Северна Америка, която представлява основен пазар за някои марки на концерна, бележи 36% намаление на доставки.
Официално становище от ръководството
„В Stellantis знаем, че представянето ни през третото тримесечие на годината и прогнозата за цялата година, показват представяне, което изобщо не се доближава до нашия потенциал“, казва главният финансов директор Дъг Остерман.
Технологични иновации и достъпност
Остерман подчертава, че индустрията внедрява нови технологии, което влияе на достъпността на продуктите по отношение на цената. Той се ангажира да анализира разходите и достъпността, за да ги подобри.
Преструктуриране и оптимистичен поглед за бъдещето
Генералният директор изразява увереност, че преструктурирането на марките ще започне да носи плодове догодина. Остерман добавя:
„Макар нашето представяне през третото тримесечие да е под потенциала ни, съм доволен от прогреса по адресиране на оперативните проблеми, особено с инвентара в САЩ, който беше значително намален и е в график да изпълни целите си за годината“.
Европейските предизвикателства
Според Остерман, в Европа ситуацията е различна, заради строгите регулации са отложени дебютите на определени продукти. Въпреки това, той изразява надежда за значителния досег с клиентите чрез новото поколение продукти, които ще бъдат налични от 2025 г. нататък.