Skoda връща Felicia Fun като модерна дигитална концепция

Виртуалният пикап носи дизайн modern solid и носталгичен дух от 90-те
Skoda представи дигитална концепция, вдъхновена от яркия пикап Felicia Fun от 1990-те. Проектът е част от серията „Icons Get a Makeover“, която интерпретира класически модели с нова стилистика. Оригиналната Felicia се появи през 1994 г. като наследник на Favorit. Версията Fun бе пусната като свободно време пикап, боядисан ярко жълто. Само 4 216 автомобила напуснаха производствените линии. Специална плъзгаща се преграда превръщаше товарното пространство във втори ред седалки. Платнен покрив защитаваше пътниците в откритата зона.
Възраждане като концепция за 2025
Френският дизайнер Жулиен Петисеньюр създаде новото издание с езика Modern Solid. Идеята е описана като „cool beach vibe“.
„Готино плажно настроение“ — Жулиен Петисеньюр.
Силуетът остава верен на оригинала, но пропорциите са по-мускулести. Концепцията е двуместна, за да предостави по-голямо товарно пространство. Салонът е доминиран от големи екрани, напомнящи старите CRT монитори. Графиките се вдъхновяват от класически видеоигри за допълнителна доза носталгия.
Проектът е творчески експеримент без планове за серийно производство. Групата VW рядко одобрява нишови пикапи заради високи разходи и ограничено търсене. Skoda не е произвеждала пикап след края на Felicia през 2001 г. През 2010-те се обсъждаше версия на Amarok със значка Skoda, но проектът отпадна. По-рано тази година ученици превърнаха флагмана Superb в уникален пикап с плъзгаща се задна врата.
Изображения: Skoda
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
