Ще промени ли автомобилната индустрия бизнес моделът на Tesla?
Частите и обслужването са значителна част от бизнес модела на наследената автомобилна индустрия от много дълго време. Сега обаче Tesla, великият разрушител, предизвиква този модел: планира да се съсредоточи върху надеждността пред обслужването и може да има дълбоко въздействие върху глобалната автомобилна индустрия.
В края на разговора за печалбите на Tesla за първото тримесечие тази седмица, главният изпълнителен директор Илон Мъск разработи структурата на стимулите, която съществува в традиционната автомобилна индустрия и как бизнес моделът на Tesla, който е напълно различен, е ключов фактор за способността на новодошлия не само да оцелее , но процъфтяват.
„Мисля, че е полезно да имаме обратна връзка с нашата услуга, защото това означава, че усещаме болката от обслужването и след това можем да се заемем с дизайна, за да накараме колата да се нуждае от по-малко обслужване“, каза Мъск.
„И мисля, че това ни дава...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg