Шофьорите предпочитат по-малко дисплеи в автомобилите си
Проучване показва ограниченото приложение на пътническите екрани в автомобилите
Макар че производителите на автомобили все по-често включват в автомобилите си екрани за пътници, предлагащи функции като забавление и сърфиране в интернет, проучването показва, че тази тенденция може да не е толкова популярна, колкото се очакваше.
Пример за тази тенденция
Пример за тази тенденция е Lincoln Navigator 2025 с 48-инчов панорамен дисплей. Проучването обаче разкрива, че повечето водачи пътуват сами, което прави екрана за пътници до голяма степен ненужен.
Ограничено практическо приложение
Само 10% от автомобилите на пътя имат пътник на предната седалка, което подчертава ограниченото практическо приложение на пътническите екрани. Освен това много шофьори смятат, че жестове за управление, свързани с тези екрани, са трудни за използване, което допълнително ограничава тяхната привлекателност.
Инвестиции в технологии
Въпреки тези предизвикателства производителите на автомобили продължават да инвестират в технологиите за пътнически екрани. Интегрирането на Android Auto и CarPlay увеличи търсенето на големи екрани в арматурното табло, тъй като тези функции предлагат широк спектър от функционалности.
Бъдеще на пътническите екрани
Макар че в момента екраните за пътници може да не са масова функция, тяхната популярност може да нарасне в бъдеще с развитието на технологиите и промяната на навиците на водачите.