Шефът по дизайн на Hyundai е уморен от светлинните ленти: „Видях достатъчно“

Simon Loasby смята, че популярната светлинна лента вече не вълнува клиентите
Hyundai е сред водещите марки, които експериментират със смели светлинни решения. Въпреки това, главният дизайнер Simon Loasby призна, че модата на светлинните ленти е на път да се изчерпи.
„Кога е моментът да се откажем от светлинните ленти? Почти стигнахме края. Направихме го при Grandeur, Kona и Sonata, но вече казвам: „Колеги, видях достатъчно.““ — Simon Loasby.
Дизайнерът сравнява ситуацията с отмирането на хрома в миналото. Според него е време да се помисли какво има логически и емоционален смисъл за клиента.
В САЩ моделите Elantra, Ioniq 6, Kona и Sonata продължават да използват светлинни ленти. Очакваният Ioniq 9 няма класическа лента, но прилага обкръжаващо осветление по целия заден капак.
Нови проекти и бъдещ фокус
Hyundai все още не обявява планове за напълно отказване от лентите. Дебютът на прототипа Three Concept подсказва, че марката ще търси иновативни светлинни решения, а не непременно ще запази настоящия стил.
„Почти сме в края на пътя относно осветлението. Трябва да се запитаме какво има смисъл за клиента.“ — Simon Loasby.
Компанията внедри 8-битови „пикселни“ фарове първо в Ioniq 5, после в Ioniq 6 и Ioniq 9, както и в бензиновия Palisade. Тези елементи засега остават отличителна черта на марката.
Loasby нарича светлинната лента поредна мода, която скоро ще бъде оставена в миналото. Hyundai обаче ще продължи да експериментира, търсейки баланс между функционалност, емоция и разпознаваема идентичност.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
