Renault подготвя по-спортен Megane E-Tech

Френският производител залага на по-голяма батерия и гореща хечбек визия
Renault търси начин да оживи продажбите на Megane E-Tech. Моделът отстъпва пред ретро вдъхновените Renault 4 и Renault 5. Ръководството избра класическа рецепта: горещ хечбек с по-голяма батерия. Главният изпълнителен директор Фабрис Камбулив обяви плана на автомобилното изложение в Мюнхен. Той заяви ясно посоката:
„Търсим горещ хечбек; това е нашата цел.“ — Фабрис Камбулив.
По-голяма батерия и по-дълъг пробег
Най-големият акумулатор в сегашния Megane е 60 kWh и осигурява 459 км пробег. Камбулив потвърди, че по-голям пакет ще влезе в обновения модел. За сравнение, Scenic използва 87 kWh и покрива 615 км. Родственият Nissan Leaf разполага със 75 kWh и дава 488 км.
Всички споменати модели споделят едномоторна конфигурация с 215 к.с.. Renault не разкри дали Megane ще получи повече мощност. Конкурентът VW ID.3 GTX предлага 322 к.с. и ускорява до 100 км./ч. за 5,7 сек., с 1,8 сек. по-бързо от Megane.
Дизайнерски промени
Дизайн-шефът Лоренс ван ден Акер подчерта нуждата от видими промени:
„Ако вложите скъпа батерия без да промените визията, трудно убеждавате клиента да плати повече.“ — Лоренс ван ден Акер.
Очакват се по-агресивни брони, възможно по-големи джанти и по-тънки LED светлини. Настоящите версии Techn o esprit Alpine и iconic esprit Alpine вече носят 20-инчови колела.
Камбулив намекна пред Autocar, че проучва възраждането на емблемата Renaultsport. Той обеща предложения в следващите 12 месеца.
Спортният и по-далекобоен Megane E-Tech трябва да се появи след шест до девет месеца. Renault се надява новият облик да върне вниманието към модела и да увеличи продажбите.
Изображения: Renault
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
