известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Recaro обяви фалит: какво означава това за автомобилната индустрия

Екип MyVe
Екип MyVe
20:05 | 31.07.2024
Време за четене: 02:55 мин.
Recaro обяви фалит: какво означава това за автомобилната индустрия

Recaro подава молба за банкрут: Какво означава това за автомобилната индустрия?

Независимо дали става дума за „горещ“ сериен модел за пътя или истинска пистова бегачка, никой спортен автомобил не е завършен без страхотна спортна седалка. Но изглежда, че работниците в най-известната фирма за спортни седалки в света са на път да бъдат освободени, защото Recaro е подала молба за банкрут.

Автомобилното подразделение на Recaro

Автомобилното подразделение беше отделено от останалата част от Recaro Group преди години и е в ръцете на инвестиционната фирма Raven Acquisitions от 2020 г. Това означава, че бизнесът на Recaro, отговорен за производството на влакове, самолети и седалки за състезателни симулатори, не е засегнат от проблеми в компанията, която доставя „корита“ на марки като BMW за нейните M автомобили или Ford за използване в S650 Mustang.

Непосредствени последици за служителите

Точно 215 служители в завода в Кирхайм са силно недоволни, защото през последните години са отказали увеличения на заплатите и обезщетения, за да помогнат за поддържането на компанията здрава.

Влияние върху автомобилните производители

Автомобилните производители, които разчитат на Recaro, също ще имат проблеми. Въпреки че може да одобрят три различни гуми за автомобил, за да се предпазят от производствен недостиг, няма алтернативен доставчик, който може да замени Recaro на момента.

Има много други фирми, които произвеждат спортни седалки, но ще отнеме време на автомобилните производители да тестват нови седалки и самите производители на седалките да организират производствената логистика. Докато това се случи или Recaro не си стъпи на крака, много спортни автомобили могат да се предлагат само със стандартни спортни столове, а не със състезателни „корита“.

История на Recaro

Recaro се ражда през 1906 г., когато Вилхелм Ройтер започва да произвежда каросерии и интериори. По-късно променя името си на Reutter Karosserie и след това е закупена от един от клиентите му, Porsche. Последната разделя подразделенията за каросерии и интериор, запазвайки частта за каросерии за себе си, докато другата част става Recaro и започва да прави спортни седалки за Porsche. В началото на 70-те години компанията започва производството на самолетни седалки.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: