RAM може да започне производство на пътнически ванове

Тим Кунискис потвърждава планове за нови модели и връщане на марката в NASCAR
След само седем месеца в пенсия, Тим Кунискис се върна, за да ръководи марката RAM и вече започна да оставя следа. Той потвърди, че марката работи върху нов средноголям пикап, който ще бъде представен през 2027 г. Освен това забави пускането на електрическия пикап Rev и въведе мощен двигател Hemi V-8 за своите пикапи.
В интервю за CNBC, Кунискис намекна за възможността за пътнически ван, като същевременно спомена и за планирания средноголям пикап. Той спомена, че марката има над 25 анонса, планирани до края на 2026 г.
Сегашното предложение на RAM
В момента RAM продава фургон под формата на ProMaster, но само като товарен ван с максимум две редици седалки в конфигурация "Crew". Fiat предлага европейския му еквивалент, Ducato, като пътнически ван. RAM също продаваха по-малкия ProMaster City като пътнически ван, преди да прекратят модела през 2022 г. Може би Кунискис има предвид нещо повече като миниван.
От 2019 г. насам, RAM се сблъска с 39% спад в продажбите, а моделът 1500 загуби значителен пазарен дял в класа на пикапите. Това се случва на фона на по-широки затруднения в Stellantis, които се опитват да се възстановят след катастрофалното управление на бившия CEO Карлос Таварес. CNBC твърдии, че RAM е една от най-важните марки на Stellantis, поради печелившето предлагане на пикапи.
Конкуренция в сектора на ваните
В момента само три компании оперират в сектора на търговските пътнически ванове – Ford с Transit, Mercedes със Sprinter и GM с Chevy Express и GMC Savanna. Сегментът на миниваните е по-силен с модели като Chrysler Pacifica, Honda Odyssey, Kia Carnival, Toyota Sienna и Volkswagen ID.Buzz.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
