Противоречивият дизайнерски език на BMW помага или вреди на марката?
Изминаха повече от три години, откакто дизайните на BMW станаха по-авангардни и противоречиви, тема, която предизвика значителни дискусии сред фенове и клиенти по целия свят. Това започна през юни 2020 г. с дебюта на второто поколение Серия 4, оборудвано с голяма нова решетка, която генерира много повече отрицателни отзиви, отколкото положителни.
Този среден автомобил пристигна месеци след представянето на BMW Concept 4 на автомобилното изложение във Франкфурт през 2019 г. Според компанията, производствената серия 4 включва повече от 80 процента от дизайнерските елементи на концепцията, включително този масивен бъбрек на носа. Ако основаваме предположенията си само на съда на общественото мнение, изглежда, че това решение за Серия 4 ще бъде провал. Но това не е така.
Проблемът може да бъде разбран по-добре чрез анализ на данните за продажбите на автомобили по света. Миналата година BMW продаде около 146 200 бройки от текущото поколение модел на всички пазари. Като вземем предвид купето, кабриолета, Gran Coupe с четири врати и електрическото i4, Серия 4 отбеляза 87% увеличение на годишна база спрямо 2021 г. Всъщност това е шестият най-продаван продукт на компанията.
Получените критики не спират...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg