Продажбите на Mazda падат, а компанията залага на новия CX-60
„Малката“ автомобилна компания Mazda, за разлика от други производители от Япония, които успяха да смекчат удара от добре известни глобални проблеми, завърши първото тримесечие на 2022 г. не особено успешно. Трудностите в производствените дейности на компанията са същите като при всички автомобилни производители – ограничения върху доставките на суровини, електронни компоненти и полупроводници, плюс блокиране на автомобилното производство в Шанхай, свързано с ново избухване на пандемията от коронавирус, която продължи за два месеца.
В резултат на това в периода от 1 април до 30 юни тази година производителят от Хирошима успя да произведе и продаде 233 000 автомобила, което е с 34% по-малко от същия показател миналата година. Най-лошо беше представянето на Mazda в Китай, чийто пазар се счита за най-желания от световните автомобилни гиганти. Там марката реализира само 24 000 автомобила за същия период, което е еквивалентно на спад от 50%.
Продажбите на Mazda в европейските страни са паднали с ...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg