Porsche прогнозира дългогодишен преход към електрически автомобили
Porsche преразглежда целите си за електрическа мобилност
Porsche очаква преходът към електрическа мобилност да отнеме повече време, отколкото предполагаше първоначално. Производителят на суперспортни автомобили заяви, че целта им е 80% от продажбите да бъдат изцяло електрически до 2030 г.
Сега Porsche смекчи тази цел, като я обвърза с търсенето на клиентите и развитието в сектора на електромобилността. В изявление компанията посочи, че може да постигне целта от 80%, ако тези фактори го оправдават.
„Преходът към електрически автомобили отнема повече време, отколкото си мислехме преди пет години“, се казва в изявление на Porsche.
„Нашата продуктова стратегия е настроена така, че да можем да доставяме над 80% от нашите автомобили като изцяло електрически през 2030 г. — в зависимост от търсенето на клиентите и развитието на електромобилността.“
Ръководителите на автомобилни производители като Mercedes-Benz и Renault предупреждават, че целите за изцяло електрически продажби през следващото десетилетие може да са твърде амбициозни. Клиентите остават сдържани в желанието да се откажат от автомобили с двигатели с вътрешно горене.
Porsche, която се бори с ниските продажби на EV тази година, подчерта несъответствието в трите си ключови пазара. Търсенето е далеч напред в Китай, по-бавно в Европа и нестабилно в САЩ.
„Нашата двойна стратегия е по-важна от всякога“, каза Porsche, имайки предвид непрекъснатото развитие както на двигатели с вътрешно горене, така и на електрифицирани автомобили.