Porsche представя уникалния цвят "Turbonit" на седмицата на модата в Ню Йорк
Pantone представя нов цвят Turbonit на Седмицата на модата в Ню Йорк
В поредното издание на Седмицата на модата в Ню Йорк (NYFW), специалистът по цветовете Pantone представи за първи път Turbonit, специално изработен цвят от автомобилната марка Porsche. Целевата група за Доклада за модни цветови тенденции на Pantone обхваща целия свят на дизайна и модата, като прогнозите за цветови тенденции оказват значително влияние върху бъдещите колекции.
Pantone Color Institute и неговото влияние
Pantone Color Institute предлага персонализирани цветови стандарти, идентичност на марката и съвети за цвета на продукта и прогнозиране на тенденции. Повече от 10 милиона дизайнери и производители по света разчитат на продуктите и услугите на Pantone, за да дефинират, комуникират и контролират цвета от вдъхновението до изпълнението.
Сътрудничество между Porsche и Pantone
Производителят на спортни автомобили Porsche обогатява външния вид на своите Turbo модели с благородното метално сиво Turbonit от края на 2023 г. Porsche и Pantone сключиха сътрудничество и отпразнуваха издаването на „The Story of Turbonit“ с ексклузивно събитие в навечерието на NYFW.
Изявления на Porsche
„Всеки дизайнер и графичен художник познава цветовите карти на Pantone“, подчертава Майкъл Мауер, ръководител стил в Porsche. „Точно както Porsche 911 е емблема за всички спортни автомобили, стандартната система за цветове на американската компания е референтна работа за всеки, който използва цветове в дизайна повече от 60 години. В Porsche се гордеем, че сме първата външна марка, представена в доклада на Pantone за модни цветови тенденции. Turbonit е вечен, силен, но не шумен цвят, който придава на нашите Turbo модели отличителен, уверен външен вид.“