По повод хранителната верига: Audi e-tron S Sportback 55 quattro
Един амбициозен продукт на вече настъпилото време
Групата на евангелистите – въведение
Когато преди повече от две години имах близка среща от третия вид с Audi e-tron, без колебание го категоризирах като продукт от идващото време на автомобилна въглеродна праведност за малцината, способни да си позволят индулгенцията да я притежават.
Две години и половина по-късно стана ясно, че въпреки внушителния синтетичен напредък, отбелязан благодарение на силния политически натиск, съпътстващите го субсидии и компонентния недостиг, преориентирал дефицитните полупроводници към автомобилите с най-висока норма на печалба, електрическият автомобил не само има нужда от още време, за утвърждаването си, но погледнато регионално, то се развива и крайно неравномерно. Широката европейска публика все още изглежда разделена на два основни лагера: скептици и евангелисти. Докато те се борят за надмощие с всичко друго, но не и равностойни средства, технологията на електромобила естествено се развива.
Виждаме ги като сравнително ефективни семейни автомобили на не чак толкова разумни цени; като по-маниашки или по-свенливи суперминита; виждаме ги и като луксозен транспорт. И въпреки, че много от тях се изживяват като своеобразни спортни коли, вече започват да излизат убедителни примери за електромобили като машини, предназначени за шофьора.
Напълно независимият и векторно управляван въртящ момент на електромоторите във всеки ъгъл отдавна обещава да е козът в ръкава, от който електромобилите ще се възползват, за да убедят амбициозните шофьори, че токът може да бъде и за тях. Разрушителната за стереотипа тримоторна архитектура на e-tron S Sportback променя всичко това.
e-tron S Sportback 55 quattro
„Голям, светло черен, малко като космически кораб“ – това е мнението на четиригодишната дъщеря на приятели, след като огледа внимателно и седна в e-tron S Sportback. Точно така: както и името подсказва, това е по-спортната версия на e-tron, който се отличава от брат си с по-силно извита, подобна на купе, линия на покрива и задна врата в духа на лифтбека. Има и други, не чак толкова набиващи се на очи промени, като по-агресивно оформените брони и дигиталните матрични диодни фарове с разширена функционалност, ползата от които се изяснява бързо след залез. Всички тези екстериорни нюанси, взети заедно, оформят профил, напомнящ концептуалният Elaine: високо техничната, естетизирана, научно-фантастична външност с всичките й ефектни линии, плоскости, обеми, ръбове, контрасти и ъгли е причина за създаването на куп нови запознанства по бавните зарядни станции и притока на лъстиви погледи по малко по-бързите...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://kaloyanjelev.blogspot.com