Opel представя новите 48V хибридни технологии
Новото екологично задвижване на Opel за Astra, Corsa, Frontera, Grandland и Mokka
Opel обогати своето портфолио с хибридно задвижване, съчетаващо класически бутален двигател с малък електромотор и литиево-йонна батерия под напрежение 48 волта. Това позволява на клиентите да се възползват от електрифицирана мобилност, ефективно пестене на гориво без нужда от промяна на шофьорските навици и зареждане на зарядни станции.
Opel Frontera Hybrid
Най-новото попълнение в гамата е Opel Frontera Hybrid, оборудван с 1,2-литров турбо бензинов двигател със 74 кВ (100 к.с.), специално доработен за хибридна употреба. В комбинация с електрически мотор с мощност 21 кВ (28 к.с.) и електрифицирана шестстепенна трансмисия с двоен съединител, разходът на гориво и емисиите на CO2 са значително намалени.
Модерна хибридна технология
Opel предлага хибридна технология и за други модели, включително бестселъра Opel Corsa, стилния Opel Mokka, компактния Opel Astra и SUV модела Opel Grandland. Тази интелигентна, рентабилна и компактна 48-волтова хибридна технология намалява разхода на гориво и емисиите на CO2 с до 18 процента.
Съвместна работа на бензинов и електрически двигател
Бензиновият и електрическият двигател работят заедно или поотделно, в зависимост от нуждите. При стартиране, бензиновият двигател винаги се използва, а електрическият мотор подпомага при ускорение и потегляне. При ниска скорост, електрическият двигател позволява изцяло електрическо придвижване в градска среда.
Енергийна ефективност и комфорт
Водачите на хибридни модели на Opel могат да избират между три режима на шофиране: Eco, Normal и Sport. В спортен режим, бензиновият двигател винаги работи за максимална производителност. Информационният дисплей предоставя важни параметри за текущия режим на работа и енергийното състояние.
Новото поколение трицилиндрови 1,2-литрови бензинови двигатели, специално разработени за хибридно задвижване, отговарят на стандарта за емисии Euro 6e. Те работят в цикъла на горене на Miller, активиран от турбокомпресор с променлива геометрия, което подобрява производителността при ниските обороти.
Синхронният електродвигател с постоянен магнит, интегриран в скоростната кутия, произвежда пикова мощност от 21 кВ (28 к.с.) и максимален въртящ момент от 55 Nm. Стартерът с ремъчно задвижване, базиран на 48-волтова технология, рестартира двигателя бързо и безпроблемно по време на шофиране.
48V литиево-йонната батерия, монтирана под предната лява седалка, се презарежда чрез рекуперация и позволява оптимално разпределение на теглото за добра динамика на шофиране.