OMV България с обновен облик
Нова визия и устойчиви решения
Днес OMV България откри първата си бензиностанция с нова бранд идентичност в кв. Бояна, София. Това представлява значителна корпоративна промяна за OMV, поставяйки акцент върху устойчивите мобилни решения.
„Новата ни бранд идентичност перфектно отразява стратегическите ни цели и трансформацията в OMV. Гордеем се с факта, че непрекъснато се стремим към прогрес и сме отдадени на това да допринасяме за по-устойчиво бъдеще.“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България.
Ангажимент към устойчивост
Новият дизайн ще бъде въведен на 1 000 бензиностанции в 7 държави, обхващайки над 650 000 клиенти всеки ден. OMV продължава да подобрява услугите си в България, предлагайки иновативни и устойчиви решения.
Нови технологии и услуги
Бензиностанцията в кв. Бояна ще предлага свръхбързо зареждане eMotion за електрически автомобили, рециклиране, и ще се захранва от слънчева енергия до 2025 г.
Стратегия за далновидност
През юни бе актуализирана визуалната идентичност на OMV от 1995 г., илюстрираща растеж и устойчивост. OMV е ключов участник с 93 бензиностанции в България, предлагащ висококачествени горива и разнообразни услуги.