Новото лого на Range Rover предизвиква вълнение

Начало на трансформацията
JLR, известен преди като Jaguar Land Rover, се стреми да се представи като голям конгломерат на луксозни марки. Range Rover, Defender и Discovery започват да функционират като самостоятелни брандове, вместо да съществуват само под марката Land Rover. В рамките на тази промяна, Range Rover има ново лого, което няма да се появи на автомобилите. Autocar разкри новото лого в скорошна презентация за инвеститори на JLR. То представлява огледално обърнати и свързани букви „R“, една над друга. Брандът обясни, че Мотивът Range Rover е създаден като малък символ за места, където познатият знак Range Rover не се побира, като етикети или повтарящи се модели и в пространства, където емблемата е по-подходяща.
Range Rover също така разполага с нов модел, който напомня за висококласни чанти от модни къщи като Goyard или Louis Vuitton. Вероятно Range Rover ще използва това за тапицерия или аксесоари.
Това, което Range Rover прави не е без предшественици. Преди пет години BMW представи нова версия на своето емблематично лого, използвано за рекламни цели, но не върху автомобили. Много автомобилни марки, включително Bentley и Jaguar, също представиха нови лога като част от своите трансформации.
Тази година е важна за Range Rover с предстоящото представяне на своята изцяло електрическа кола. Според JLR в презентацията за инвеститори, над 60 000 души чакат на опашка за новия модел, който ще изглежда идентично с бензиновия вариант.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
