Новият Volkswagen Tayron: бъдещият наследник на Tiguan в америка
Volkswagen Tayron: новият SUV с три реда седалки за Европа
Volkswagen Tayron не е ново име в гамата на марката. От 2018 г. насам моделът е наличен в Китай и сега навлиза в европейския пазар. Той представлява седемместна версия на най-новото поколение на Tiguan, заменяйки стария Tiguan Allspace в Европа. Tayron ще бъде предвестник на следващото компактно три-редово кросоувър предложение за Америка, което ще запази името Tiguan.
Дизайн и размери
Tayron се позиционира между Tiguan и по-големия Touareg, който не е наличен в САЩ. Моделът може да бъде поръчан както с три, така и с два реда седалки. Дизайнът на Tayron е удължена версия на Tiguan с дължина от 4770 мм, което го прави с 231 мм по-дълъг от основния SUV. Междуосието е удължено с 114 мм до 2791 мм, за да се настани третия ред. Ширината е 1852 мм, а височината 1660 мм, което е малко по-голямо от Tiguan.
Практичност и капацитет
Tayron предлага практичност с вместимост на багажника от 345 литра за версията с три реда и 885 литра за двуредовия модел. При сгъване на втория ред, обемът достига 2,090 литра за двуредовия модел и 1,905 литра за три-редовия. Хибридната версия има по-малък обем на багажника поради батерията - 705 литра със седалките нагоре и 1,915 литра след тяхното сгъване.
Двигатели и технологии
Всички версии на Tayron са оборудвани с автоматична трансмисия с двоен съединител - шест скорости за хибридите и седем за стандартните модели. Хибридите и базовите бензинови и дизелови двигатели са с предно задвижване. Най-мощният двигател е 2.0 TDI с 201 к.с. и 400 Nm въртящ момент. Хибридите предлагат до 268 к.с. и батерия с капацитет 19.7 кВтч, която позволява пробег над 100 км.
Интериор и оборудване
Вътрешността на Tayron впечатлява с 15-инчов сензорен екран и 10.25-инчов дигитален инструментален клъстер. Моделът предлага и традиционни бутони на волана, както и редица удобства като вентилирани и масажиращи предни седалки, head-up дисплей и Harman Kardon аудио система. Tayron ще се произвежда в Германия и ще бъде наличен в Европа тази есен с различни нива на оборудване.