Новият седемместен PHEV на BYD облекчава безпокойството от пробега

BYD Sealion 8 предлага върхова производителност и ефективност
BYD продължава да разширява своето автопортфолио с новия Sealion 8. Моделът ще се появи на пазари извън Китай, включително в Австралия и Европа. Досега BYD се съсредоточи върху електрически модели, но Sealion 8 е плъгин хибрид, което увеличава неговото привличане.
Sealion 8 ще се предлага в две версии. Първият вариант DM-i включва 1.5-литров турбо-чечирицилиндров двигател с батерия от 19 kWh. Мощността на двигателя достига 148 к.с. (110 kW), а електромоторът на предната ос добавя 268 к.с. (200 kW). Ускорява до 100 км/ч за 8.6 секунди.
За тези, които търсят нещо по-мощно, BYD предлага DM-p, който запазва същия двигател и електромотор отпред, но добавя повече мощност със заден мотор. Включена е по-голяма батерия от 35.6 kWh и може да достигне 100 км/ч за само 4.9 секунди.
С данни като тези Sealion 8 може да привлече клиенти от други електрически SUV предложения като Kia EV9 и Hyundai Ioniq 9. На много пазари, като Австралия, където зарядната инфраструктура е все още ограничена, Sealion 8 като хибрид е добър избор срещу тревогите за пробега.
BYD твърди, че Sealion 8 изразходва само 5.6 л/100 км, а по-голямата батерия може да предостави до 150 км чисто електрически пробег. Характеристики като системата BYD DiPilot 300 с пет радара, 12 камери и LiDAR също са включени.
Моделът в Китай, известен като Tang L, е наличен и като пълен електромобил с нововъведения. Батерията му е 100.5 kWh и може да се зарежда на 100% за 30 мин. Остава неясно дали електрическата версия ще се предлага извън Китай.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
