известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Нова бранд кампания на BMW за луксозните модели

Екип MyVe
Екип MyVe
00:46 | 03.09.2024
Време за четене: 03:52 мин.
Нова бранд кампания на BMW за луксозните модели

BMW представя върхови модели с нова мултиканална кампания

С иновативна кампания, баварският производител на премиум автомобили BMW насочва вниманието на международната публика към актуалните модели на марката в луксозния сегмент. Особено ексклузивните автомобили от BMW Серия 7 и BMW Серия 8, както и моделите BMW X7 и BMW XM, са представени като шедьоври на дизайна и инженерното изкуство на фона на спиращи дъха пейзажи. Внушителните изображения предават посланието за прогресивно изразяване на ексклузивността, което в диференцирана форма се насочва към всички сетива на хората, отразява тяхната интелектуална нагласа и им помага да имат смислени преживявания.

Социалните медии като основен канал

Новата мултиканална кампания стартира в социалните медийни канали YouTube и Instagram. Допълнително комуникационно съдържание се предлага под формата на външна реклама, печатни реклами и телевизионни клипове в специфична за страната селекция. След старта в САЩ от септември 2024 г. ще последва комуникация за пазарите в Германия, Китай, Великобритания, Япония, Южна Корея, Чехия, Полша и Близкия изток.

Фокус върху мощността и изтънчеността

„Фокусът на новата кампания на марката е безкомпромисната мощност, изтънчеността и неподражаемият стил на нашите най-ексклузивни модели“, казва Бернд Кьорбер, старши вицепрезидент на BMW Brand Management и Product Management. „Мотивите на кампанията канят зрителя да изпита чистата страст към дизайна, занаятчийското изкуство и иновативната технология, която се крие във всяко BMW.“

Емоционален старт с BMW i7

В началото на новата кампания в YouTube канала на BMW може да се види емоционален клип, който представя топ модела сред изцяло електрическите автомобили. В 60-секундния филм, озаглавен „Lifelines“, BMW i7 се превръща в главния герой на ексклузивна и прогресивна форма на типичната за марката радост от шофирането. Придружено от виртуозна музика, то се движи по плато през естествен пейзаж, окъпан в приятна светлина. В този сценарий BMW i7 се представя като автомобил за индивидуалисти, които гледат към бъдещето със самочувствие и самоувереност и поемат съдбата си в свои ръце.

Други изключителни модели

Другите мотиви в кампанията показват също и силуета на BMW Серия 8 Купе пред динамично извитите контури на скалист пейзаж, BMW X7 в подножието на висока планинска верига със заснежени върхове и BMW XM на плажна ивица при бурни ветрове и драматично разбиващи се морски вълни. Силните образи се допълват от изписаното име на компанията Bayerische Motoren Werke.

Това подчертава уникалността на марката, нейния произход и нейните над 100-годишни традиции. Освен това, в допълнение към ексклузивността и елегантността, това сигнализира за самочувствието на компания, която през цялата си история многократно е постигала устойчив успех със собствените си решения и с това отношение е постигнала автентична идентификация със своите продукти в луксозния сегмент.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: