Неуспех на Taycan: Porsche продължава с бензиновия Macan за по-дълго
Позицията на северноамериканския офис на Porsche
Представител на северноамериканския офис на Porsche потвърди пред CarScoops, че кросоувърът Macan с двигател с вътрешно горене ще остане в гамата "в обозримо бъдеще" и ще се продава заедно с електромобила със същото име. Това решение показва, че продължителността на съвместното предлагане на бензиновия и електрическия Macan ще зависи от търсенето на клиентите и екологичните стандарти.
Бъдещето на бензиновото Porsche Macan
Американските журналисти предвиждат, че бензиновото Porsche Macan ще остане на пазара по-дълго от очакваното и дори се спекулира за трета рестайлинг версия. Макар моделът да се произвежда от 2014 г. и платформата да е остаряла, която отстъпва по вътрешно пространство на конкурентите, Macan все още е чудесен вариант за активни шофьори и запазва висококачествения си интериор.
„Търговците трябва да преразгледат стратегията за ангажираност към електрическите автомобили, след двукратното намаление на продажбите на Porsche Taycan."
Стратегия за електрификация на Porsche
Финансовият директор на германската компания признава, че клиентите усложняват процеса на преминаване към електрическа тяга. Въпреки това, целта остава да над 80% от новите Porsche автомобили до 2030 година да бъдат електрически. Въпреки това, ситуацията на пазара може да наложи преразглеждане на тези планове.
Какво следва за бензиновия Macan в Европа?
Европейският пазар трябваше да види ранното пенсиониране на бензиновия Macan, което не беше продиктувано от липса на търсене. Въпреки това, модернизацията на бензиновия Cayenne и потвърждението за запазването на двигателя V8 след 2030 година, показват, че традиционните модели на Porsche ще продължат да играят важна роля в продуктовата гама на марката.