Нашествието на корейците: Hyundai и Kia изпреварват европейските марки
Едва 600 бройки разделиха производителя Hyundai (основно с колите Kia) в Европа миналата година от продажбите на групата Renault. Структурно, успехът, по-специално в Европа, се основава на сложни връзки, силно електрифицирани модели, които постепенно завземат пазара, но и на още нещо.
Корейците са за пример в днешната сложна автомобилна индустрия. Компонентна криза? Срив на пазарите? Спад в покупателната способност? Принудителна електрификация? Нова китайска инвазия? Всичко това удря европейските марки, но не и корейците.
Походът на корейския „парен валяк“ не изглежда да среща никакви пречки. Третият по големина производител на автомобили в света след Toyota и Volkswagen, групата Hyundai е продала 7 милиона автомобила по целия свят миналата година, включително 4 милиона от самата марка и 3 милиона от дъщерната фирма Kia.
Консорциумът е регистрирал...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg